kallesjul.blogg.se

Hejsan! En liten nybörgare som gillar volvos här! Skulle vara kul om du kunde vara med och läsa mina blogger o komentera lite här o där! Kanske till och med följa mig! 👍

Berättar om mig!

Publicerad 2014-11-22 23:02:00 i Allmänt,

Hejsan! Jag är en kille och är 10år! Jag kan säga fula saker ibland och vara helt knäpp och få humörsvängningar! Jag vet! Det är inte många killar som bloggar men jag är inte riktigt som dem andra! Jag är mer jag! Dem andra är typ hela dagarna långa på fagge (en ishockey hall). Jag är hemma på landet där jag bor med min familj! Jag kan komma med fler bloggar senare men nu måste jag sova! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Melvin A Månsson

Jag är en kille på tio år och gillar motorer och volvos! Tycker om och blogga och lyssna på musik.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela