kallesjul.blogg.se

Hejsan! En liten nybörgare som gillar volvos hĂ€r! Skulle vara kul om du kunde vara med och lĂ€sa mina blogger o komentera lite hĂ€r o dĂ€r! Kanske till och med följa mig! 👍

👎

Publicerad 2014-11-22 23:21:00 i AllmÀnt,

 
Hej. Jag Àr helt knÀpp! PÄ skolan och hemma ska jag bara vara tuff! Men ibland nÀr jag inte Àr "tuff" sÄ fÄr jag ut för det ÀndÄ! Alltid ska jag bara vara "klassens clown". Varför? Och bara för att nÄn retar mig det minsta sÄ blir jag sÄ sur! Varför snÀlla hjÀlp mig!

Men jag kom pĂ„! Idag ska jag ju inte vara ledsen! 🙎 idag har jag varit tomte o kĂ€ka mkt godis 🍬🎅

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Melvin A MĂ„nsson

Jag Àr en kille pÄ tio Är och gillar motorer och volvos! Tycker om och blogga och lyssna pÄ musik.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela