kallesjul.blogg.se

Hejsan! En liten nybörgare som gillar volvos här! Skulle vara kul om du kunde vara med och läsa mina blogger o komentera lite här o där! Kanske till och med följa mig! 👍

Hejsan!

Publicerad 2014-11-24 18:19:00 i Allmänt,

Tjena! Har precis kommit hem ifrån en kompis! Denna kompis är jätte snäll! Finns bråk i mellan oss men det löser sig alltid! Och om det inte skulle göra det så skulle jag bli väldigt ledsen! Imorron så äre bad på idrotten! Ska bli jätte kul!

ps. adda mig på instagram! Mellemansson heter jag där!

ps.2 här kommer en bild och den handlar om det jag gillar bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Melvin A Månsson

Jag är en kille på tio år och gillar motorer och volvos! Tycker om och blogga och lyssna på musik.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela