kallesjul.blogg.se

Hejsan! En liten nybörgare som gillar volvos hĂ€r! Skulle vara kul om du kunde vara med och lĂ€sa mina blogger o komentera lite hĂ€r o dĂ€r! Kanske till och med följa mig! 👍

Kan ikke sovađŸ˜Č

Publicerad 2014-11-23 00:14:00 i AllmÀnt,

Hejsan allihopa! Denna kvĂ€ll har jag skrivit ganska mycket, man fĂ„r vĂ€ll skylla pĂ„ att det Ă€r min första bloggkvĂ€ll och att jag kan inte sova đŸ’€ just nu Ă€r klockan 00.07 och jag vet faktiskt inte varför jag inte kan sova! Men det Ă€r ju alltid kul och skriva! Och desto mer komentarer och följare desto roligare blir det! Idag har jag vart tomte pĂ„ Ă„vestbo julmarknad! Och för er som undrar vart Ă„vestbo ligger kan jag bara sĂ€ga att det ligger 1 mil ifrĂ„n Fagersta och 7 mil ifrĂ„n v-Ă„s! HejdĂ„!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Melvin A MĂ„nsson

Jag Àr en kille pÄ tio Är och gillar motorer och volvos! Tycker om och blogga och lyssna pÄ musik.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela